Menu

Veel gestelde vragen Mijn AR

Hoe ga ik naar de nieuwe omgeving?
De nieuwe bestelomgeving is bereikbaar via https://www.arportal.nl. Klik de eerste keer op ‘Inloggen met e-mailadres en wachtwoord’. U vindt dit linkje onder de pincodevelden. U kunt inloggen met uw huidige inlognaam en wachtwoord. Wanneer u deze vergeten bent kunt u via ‘Wachtwoord vergeten?’ een nieuw wachtwoord instellen.

Op het inlogscherm staat dat je ook kunt inloggen met een pincode. Hoe kan ik deze instellen?
De eerste keer moet u inloggen met uw inlognaam en wachtwoord. Ga zodra u ingelogd bent naar ‘Instellingen’. Stel hier de pincode in.

Ik heb mijn pincode ingesteld op mijn smartphone. Op mijn tablet werkt deze niet. Hoe kan dit?
De eerste keer dat u inlogt op een ander device (apparaat) moet u inloggen met uw e-mail en wachtwoord. De keer erna kunt u de pincode gebruiken die u eerder op het andere device heeft ingesteld.

Ik ben mijn inloggegevens vergeten. Wat nu?
Ga naar het scherm waar u kunt inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Klik op dit scherm op de link ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul uw e-mailadres in en klik op ‘Versturen’. Er wordt een e-mail gestuurd met een link om het wachtwoord te resetten.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Ga naar het menu ‘Bestellen’. Kies voor ‘Product zoeken’ wanneer u een hele nieuwe bestelling wilt plaatsen. Wanneer u de laatste bestelling wilt herhalen kiest u voor ‘Herhaalbestelling’. Let op! Wanneer u de ‘Laatste bestelling’ toevoegt aan uw winkelwagen worden de hoeveelheden en eventuele silonummers overgenomen van de vorige bestelling. U kunt deze gegevens in de winkelwagen wijzigen door op het potloodje achter het product te klikken. Via de tabbladen ‘Product/silo recent’ en ‘Product/silo historie’ kunt u eenvoudig eerder bestelde producten toevoegen.

Hoe bestel ik een product dat ik nog niet eerder besteld?
Ga naar het menu ‘Bestellen’. Kies voor ‘Product zoeken’. Gebruik het productfilter of vul de naam of artikelcode in in het zoekveld en klik op ‘Zoek’. Scroll in de app naar beneden om het zoekresultaat te bekijken. Klik op ‘In winkelwagen’ wanneer u het product wilt toevoegen aan uw winkelwagen.

Ik heb mijn ‘Laatste bestelling’ toegevoegd aan de winkelwagen. Waar kan ik de hoeveelheden e.d. aanpassen?
Wanneer u de ‘Laatste bestelling’ toevoegt aan uw winkelwagen worden de hoeveelheden en eventuele silonummers overgenomen van de vorige bestelling. U kunt deze gegevens in de winkelwagen wijzigen door op het potloodje achter het product te klikken.

Wanneer ik bij 'Herhaalbestelling' kijk zie ik bij 'Laatste bestelling' geen bestelling staan. Hoe kan dit?
Bij laatste bestelling wordt de laatste bestelling via het portaal getoond. Wanneer u nog niet eerder via het portaal besteld heeft klopt het dat u hier geen bestelling ziet staan. Heeft al wel eerder een bestelling via het portaal geplaatst? neem dan contact op met onze klantenservice, 0317-499595.

Hoe kan ik in het portaal zien dat de bestelling geplaatst is?
U ontvangt sowieso een bevestigng per e-mail. In het portaal kunt u bij 'Bestelhistorie' onder kopje 'Internetbestellingen' de bestelling terugzien die u zojuist via het portaal geplaatst heeft. Onder het kopje 'Leveringen' ziet u alle bestellingen staan (via portaal en via klantenservice).

Hoe ga ik terug naar het beginscherm (home)?
Klik op het Voermeesters-logo om terug te gaan naar home.

Waar vind ik mijn facturen?
U vindt de facturen bij ‘Bestelhistorie’ bij ‘Leveringen’. Achter het factuurnummer ziet u een vergrootglas staan. Binnenkort kunt u ook via het hoofdmenu naar uw facturen.

Waar vind ik mijn afleverbonnen?
U vindt uw afleverbonnen bij ‘Bestelhistorie’ bij ‘Leveringen’. Achter het pakbonnummer ziet u een vergrootglas staan. Binnenkort kunt u ook via het hoofdmenu naar uw afleverbonnen gaan.

Waar kan ik instellen dat ik wel/geen pushberichten wil ontvangen?
Dit kunt u instellen bij ‘Instellingen’. Per type bericht kunt u aangeven of uw een pushbericht wilt ontvangen op uw smartphone/tablet.

Welke browser kan ik het beste gebruiken?
U kunt het beste Google Chrome gebruiken. Wanneer u deze browser niet heeft, dan kunt u deze hier downloaden: https://www.google.com/intl/nl/chrome/

Nieuwsbrief
Contact

Rijnhaven 14
6702 DT Wageningen
Postbus 610
6700 AP Wageningen

T 0317-499599
F 0317-499590
E info@argroep.nl

Bereken de route